CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, May 11, 2009

SH*T!!!!!!!!!

Pada satu mlm yg panas dan riuh ...aku telah pulang ke rumah selepas menemani ibuku ke rumah Cik Tini untuk menghantar baju utk dijahit...xyah la bunge2 bosan lak korang bace...citenye gini...lepas balik tu aku tgk Faiz tgh men ngan whiskers(hamster peliharaan family aku)...lepas tu aku amik bola die nk Faiz masukkan dlm bola tu...whiskers pon men la lari2 g ceruk2 umah aku...tak lame lps tu ayah aku sound "keluarkan la die...kang die kencing abis najis bersepah satu umah...die takut dok dlm tu"...aku wat dek je mule2...pastu da lame2 aku kuarkan la...aku men2 kejap ngan whiskers...belai2 men kejar2 tangkap2...time aku tangkap nk mskkan die...aku nmpk satu bende yg ajaib dan menkjubkan...x penah aku tgk sblm ni la...dengan selambe dan tanpe belas kasihan whisker berak atas tgn aku...cilakak btol ko whiskers...aku pon g basuh...ayah da bising2...kne mop lantai...hadui...da la td x leh jumpe Farah anak Cik Tini sbb Cik Tini x de...hmmm...pos pertame pon da cite pasal taik...adoiyai!!!

1 comments:

NuRuLhUsN@ said...

BAN!!!!!!!!!
Update la blog!!!!!!!!!!!